Svečano otvorena Mi’radž džamija u Trnavi

Naselje Trnava od danas je bogatije za još jednu džamiju. Vakufom Refika Beganovića i drugih dobrih ljudi ovo naselje krasiće u budućnosti biser po imenu Mi’radž. Glavni imam novopazarskog medlisa dr. Enver-ef. Omerović kazao je da ovaj dan predstavlja novu stranicu za naselje Trnava, te da će od danas sve biti drukčije za njene mještane.

78589381 10157769080918584 8499865923757277184 o



 

“Kao što znate mi smo okupili ovdje danas kako bismo otvorili još jednu u nizu džamija u Novom Pazaru. Ovaj dio Trnave više nikada neće biti isti, ovdje će se učiti ezani, klanjati namazi, slušati istina. To je velika radost i počast”, kazao je glavni imam novopazarskog medžlisa dr. Enver-ef. Omerović.

Vakif Refik Beganović zahvalio se svima na podršci i pomoći.

“Ima mnogo donatora, do sutra ih ne bih mogao nabrojati. Hvala svima koji su učestvovali na bilo koji način. Posebno se zahvaljujem Mešihatu IZ-e u Srbiji na čelu sa Muftijom što su od prvog dana bili uz nas”, poručio je vakif Refik Beganović.

Zbog svog zaloga u sadašnjosti zarad budućnosti, zbog toga što su gradnjom Božije kuće na dunjaluku uvakufili sebi kuću na budućem svijetu vakifi su posebna, elitna vrsta ljudi, istakao je akademik Muamer Zukorlić Muftija.

“Bez obzira na sve druge emanete, poslove i obaveze koje u ovom trenutku dužim, a sve su kompleksne, znajte, svaka nova gradnja džamije je za mene posebna emocija koja u meni budi poseban treptaj srca, tako da ništa ne poredim sa tim. Tamo gdje vjernici žele da se gradi džamija – treba dati podršku da se ona gradi. Pa i ako je naselje rjeđe i podignete džamiju, onda ono postaje postaje drugačije, postaje elitni prostor. Kada gradite džamiju ne postoji posesivni poriv, to je najčistije i najuzvišenije djelo. Tada kažete “ne”! Moja duša, moje srce, moj din jači su od tog poriva. Želim ovom kućom uvakufiti sebi kuću na budućem svijetu. Zato su vakifi posebna vrsta ljudi, posebna elita. Oni su drukčiji od svih ostalih. Oni daju iz sadašnjosti kao zalog za budućnost. I ovo je dan pobjede, trijumfalan dan. Danas se raduju svi iskreni, pogotovu jer se sve ovo dešava u odabranom danu u sedmici. Džamije su za nas bile sve i ostale sve, bile su nam i duše i tijelo, osnov, ostrvo i temelj opstanka, jer džamije i vakufi su ono jedino što je ostalo naše. I otimali su i otimali, ali smo na tim ostrvima uspjeli da opstanemo i da se ponovo reorganiziramo. Velike borbe za to se vode u Novom Pazaru, Sandžaku, ali one najveće vode se u Beogradu. Tamo su donošene sve te sramne odluke. Zato mi rađamo nove generacije svjesne ovakvih ostrva slobode. Od danas ovo parče zemlje nikada više neće biti isto. Od danas je ono posebno i sveto, jer onaj koji se klanja Stvoritelju biće zauvijek zaštićen od stvorenja”, poručio je akademik Muamer Zukorlić Muftija.

Danas je poseban dan, jer ovo mjesto više neće biti garib mjesto, već će se otvaranjem ove džamije uzdići istina do Sudnjeg dana, poručio je u svom obraćanju predsjednik Mešihata IZ-e u Srbiji muftija dr. Mevlud-ef. Dudić.

“Oni koji grade džamije su oni koji vjeruju u Allaha, vjeruju u Sudnji dan i klanjaju namaz i daju zekjat i nikoga se ne boje osim Allaha dž.š. Oni su, nastavlja Gospodar, nadati se je na Pravom putu. Džamije grade i održavaju mu’mini i to je najveća poruka ovog ajeta. To je dokaz da su naš Refik i oni koji su gradili džamiju nosioci šehadeta. Oni trebaju danas da su najsretniji, jer je danas ispunjen njihov san. Nećemo biti pravi vjernici, poručuje Gospodar, sve dok nam džamije ne budu ljepše od naših kuća. Ima ovdje lijepih kuća, ali ovo je od danas najljepša. Svako mjesto koje nema džamiju je garib mjesto. Od danas, to više nije tako. Vi ste najzaslužniji za ovu radost. U predanju stoji da kada Allah odredi nekad kazniti jedan narod, a u tom mjestu se pojave graditelji džamija, Allah onda izmijeni kadar ili određenje zbog onih koji ih čuvaju i održavaju. Do danas ste mogli da se pravdate da niste imali džamiju, ali od danas nemate više opravdanje da vam prolaze namazi. Zato zanijeti danas da ćeš Allahu redovno padati na sedždu. Želim da obznanim da će ova džamija nositi naziv “Mi’radž”-uzdignuće. Molim Allaha da uzdigne svjetlo istine do Sudnjega dana”, rekao je predsjednik Mešihata muftija dr. Dudić.

Nakon obraćanja uslijedilo je i svečano presijecanje vrpce koju su presjekli akademik Muamer Zukorlić i muftija dr. Dudić.

Džumansku hutbu je održao i džuma-namaz predvodio muftija sandžački hfz. Abdurrahman-ef. Kujević.

(Agencija Sana)

Komentari  
-4 # Haso 2019-12-06 18:16
Stace VOJVODA Orljanski ovde.
Prijavi moderatru
+4 # NP 2019-12-06 18:40
Kod vas iz pararijaseta neće ni otić. Vi ste oteli šta ste oteli a novo ništa ne gradite
Prijavi moderatru
0 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 15:23
Haso- On je političar, ahmediju je bacio, a došao na otvaranje džamije, samo je falio još Šešelj, pa da ugođaj bude potpun.
Prijavi moderatru
-4 # Sandžak je vječan 2019-12-06 20:25
Nekada se na poziv da će kod otvaranja neke Džamije ili početka njene izgradnje prisustvovati M.Z. okupilo bi se stotine znatiželjnih,poštovaoca lika i djela M.Z.Sada je sve splahnulo.
Neću komentarisati razloge ali su ovo tačne činjenice.
Prijavi moderatru
+1 # NP 2019-12-06 23:44
Ako hoćeš veruj ako nećeš ne moraš ali dzamija je bila prepuna, uključujući i dzematlije na spratu.
Ovo su slike pre samog otvaranja i dolaska zvaničnika sat prije dzume.
Dzamija je u udaljenom zaseoku Trnave pa i to je uticalo na brojnost.
Ali na kraju to nije važno.
Važno ne da se još jedna dzamija otvorila, jer su se vjernici tome radovali.
Prijavi moderatru
-4 # dzematlija 2019-12-07 00:32
da u pravu si NP,vazno je da je jos jedna dzamija otvorena i jos jednom ce se dzemat podijelit,kao u Ribaricu,Tutinu,i mnogim Sandzackim mjestima,a dali ce ova dzamija ispuniti ocekivanja obicnog i normalnog covjeka?naravno da nece,jer nijet za njeno otvaranje nije iskren,imat ce mozda po jedno pola safa na dnenim namazima i to je to kao u 80% dzamija po Pazaru,znaci namjera podijeliti dzematlije sto vise,ovakao ili onako,ali zadatak Zukorlic mora da ispuni,a to mu bas dobro ide od ruke
Prijavi moderatru
+2 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 14:56
dzematlija- Dobri si to primetio, sve se radi samo za svoje pristalice, a kako reče NP, "vi ste oteli šta ste oteli, drugo ne gradite ništa" itd itd itd, a to je to što potvrđuje tvoju tezu o sve većoj podeli među Bošnjacima muslimanima, tako da ova privatna IZ samo radi na podelama, ništa drugo allah ih prokleo.
Prijavi moderatru
+1 # NP 2019-12-07 18:35
E, moj Saša ...
Nisam hteo da odgovaram (ko bajagi) dzematliji, nadajući se da svako vidi da je njegov komentar ostrašćen i na staklenim nogama, što će reći - neodrživ.
Evo sam razmisli ali budi fer i odgovori iskreno:
- Kako neko može da gradi dzamije sa nijetom razdora medju muslimanima???
- Šta misliš, šta bi ti odgovorio bilo ko od ovih vakifa?
- Onaj što je uvakufio plac, onaj što je dao 100 eura, onaj što je dao 1.000, onaj što je radio na mobu ...itd - svi su oni to radili zbog razdora?
Zar nije glupa takva opružba?
Prijavi moderatru
+1 # NP 2019-12-07 18:46
I još nešto:
- Ako misliš da se dzamije grade samo zbog izbora i razdora... pa to je suludo razmišljanje - na to zaista nemam komentar!
...
Zamisli tvoje neko praunuče, ako ga Allah s.w.t. uputi na pravi put i dodje tu da padne Stvoritelju na sedzdu ...
Da li će njemu biti važno šta smo ja i ti pisali za tu dzamiju, šta je neko gibetio ili rekao sada
?
Ono će samo zahvaliti vakifima, graditeljima ... i uputiti dovu Stvoritelju da ih obilato nagradi.
Zbog toga vakifi i grade dzamije da se neko okoristi i uputi im dovu.
Zbog ničega drugog!
Pogledaj u budućnost pa ćeš i sam shvatiti da je tako i da su apsurdne optužbe da se ova dzamija (i druge) grade radi razdora.
Prijavi moderatru
-1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-08 07:15
NP- Ne znam za Sašu, ali ja mislim, ako si ti u pravu za sve što kažeš mi smo na vrlo dobrom putu, ali ako pogledamo naše među-bošnjačke i među-muslimanske odnose, onda sve to što pričaš pada u vodu, jer prije dolaska Zukorlića na čelo IZ smo kud i kamo bili u boljim odnosima i jedinstveniji nego danas, a i odmah posle 93 godine pa naovamo je počeo razdor među Bošnjacima muslimanima, ne mogu da poverujem da je to slučajnost.
Prijavi moderatru
+2 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 14:49
NP- Sve su džamije pune na otvaranju, bila je puna i ona u Delimeđu, i ona u Crnoči, itd. a posle...........? Džamije treba graditi to je sigurno, ali tamo gde ima ko u njih klanjati, a ne samo za slikanje Zukorlića, Dudića, itd.
Prijavi moderatru
-1 # NP 2019-12-07 18:51
Dobro, bar priznaješ da je bila puna.
))) i to je nešto.
Misliš da će ti neko poverovati da se dzamije grade zbog slikanja ovog ili onog ?
Prijavi moderatru
0 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-08 11:29
NP- Možda se i ne grade zbog slikanja, nisam tako mislio nego mislim da "ovi" zloupotrebljavaju to što džematlije grade džamije, pa se promovišu na račun njih, ova je teza ispravnija, i još nešto, nemoj i ti kao i Zukorlić da govoriš kako mešihat gradi džamije, jer je to notorna laž, ni jedan jedini dinar oni ne daju za izgradnju džamija, samo ako mogu šta da prigrabe za sebe, džamije grade donatori, tj. narod svojim prilozima i po koji bogataš koji misli da će time "očistiti" prljavi mal.
Prijavi moderatru
0 # NP 2019-12-08 16:20
Nisi u pravu!
Kada vakif odluči da uvakufi plac - on najpre dodje u IZ na konsultacije. Zatim potpiše i overi sudski dokument kojim predaje taj plac IZ i to na trajno korištenje. Tad to postaje vakuf.
Drugačije ne.
Počinje se izgradnja. U nekim mestima to ide glatko ali negde zakoči sa finansijama. Tada uskače IZ i dotira ono što nedostaje. Baš za ovu dzamiju su dali neku sumu.
..
Ne treba posmatrati IZ kao banku punu deviza koja gomila pare samo za njih a nikom ništa ne daje, jer ona to nije. Ona nema trezor pun para. IZ funkcioniše od sadake jer nema drugih prihoda, ni od opštine ni od države. Što ne znači neki opštinari ne pomažu koliko mogu ali tajno. IZ je organizator, podstrekač, ... itd. Kad zafali sredstava za nastavak gradnje ona pronalazi donatore, nekad organizuje sedzade ...itd.
Tako to funkcioniše i za sada im se vide dobri rezultati.
Prijavi moderatru
0 # mikla 2019-12-07 08:03
Ambasador Japana sa rukovodstvom Sandžačke demokratske partije (SDP)

Ambasador Japana posjetio SDA Sandžaka

Zukorlić sa japanskim ambasadorom o statusu Sandžaka
Prijavi moderatru
+4 # Jašim 2019-12-07 08:15
Dzematlija potpuno te podrzavam i u pravu si u svemu muftiguz mora da se istice i ucestvuje. Ako se otvara hipodrom on je tu ako Dzamija isto ako asvalt opet. Pa jeli samo on pametan a toliki doktori oko njega a da ne pominjem prave doktore iz naseg Sandzaka. Ja mogu samo da pozelim da je ova Dzamija hairli i da se u njoj ne dijelimo i da se samo Allahu klanjamo. I samo Allaha velicamo a ne ove politicare i lazne hodze koji gledaju samo svoj interes. Izaberimo hodze koji nisu politicki orijentisani i koji samo Allaha pominju
Prijavi moderatru
+3 # Hazbija 2019-12-07 09:52
Prisutni su oni koji grade I cuvaju Islamsku Zajednicu,.
Znamo ko je pokusao I ko rusi IZ i dan danas.
Prijavi moderatru
-1 # Jašim 2019-12-07 12:50
U pravu si svi znamo ko rusi IZ i ko je na zadatku da to i sprovede. Zasto filaret zukimije nece da se ujedini IZ kad im je Sultan Erdogan predlago. Nego muftiguz bezi kad Erdogan dolazi
Prijavi moderatru
+1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 15:13
Jašim- Filaret zukimije neće ujedinjenje, zato što je "bolje biti lav jedan dan, nego pas večno" (Zukorlićeve riječi), a po predlogu Erdogana i IZ Turske, trebalo je da se smeni rukovodstvo obe IZ, i da se izabere novo rukovodstvo te "ujedinjene" IZ, ljudi koji nisu učestvovali ni u kakvim "prljavim" rabotama ni sa jedne strane, međutim, Zukorlić neće da bude "pas" nego "lav", pa makar i u jednoj maloj šačici "čopora".
Prijavi moderatru
+1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 15:20
Hazbija- Ko bi drugi osim saradnika Šešelja, Vučića i BIA-e.
Prijavi moderatru
+7 # Fredy 2019-12-07 10:05
Neka je heirli i da ova Dzamija bude mjesto gdje ce se skupljati pravi vjernici sa iskrenim i cistim vjernickim srcima punim ljubavi prema vjeri i koji su protiv podjela i politickih malverzacija.
Prijavi moderatru
-1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 15:17
Fredi- Hoćeš reći, "mjesto gdje će se skupljati oni čija su srca puna ljubavi prema novcu, slavi, vlasti, i svega onoga što je u islamu zabranjeno".
Prijavi moderatru
+1 # Olivera 2019-12-07 15:04
Ništa bez Muamera. Da ga nije, Sandžaklije ne bi imale mesta ni Allahu se pomoliti kako je red. A kad se ne bi molili, polako bi i veru zapostavili i vremenom postali nevernici. Iz svega navedenog da se zaključiti da Muamera Zukorlića nije, ni Sandžaklije ne bi bile muslimani u svom punom kapacitetu.
Prijavi moderatru
-1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-07 15:50
Oliva- Ne laprdaj, vi pravoslavci u crkve ne idete uopšte, pa i dalje postojite, tako da muslimanski vjernik može klanjati i u kući osim džume, na koju može otići i ako je džamija dalje od kuće, a islam se održao i bez Zukorlića, i bez Zilkića, i to u mnogo težim vremenima.
Prijavi moderatru
0 # Olivera 2019-12-07 16:14
Velečasni, upravo ti laprdaš. Ja govorim o džamijama kao što je upravo i ova nova u Trnavi, a ne o klanjanju u kućnim uslovima. Muamer je moderni neimar verskih objekata u Sandžaku, koji time daje poseban i značaj i sjaj islamu u vašoj sredini. I nije isto klanjati u nekoj od soba u kući, kao kad si u džamiji u safovima. Ta sabornost koju pruža džamija, se ne može meriti sa bilo kakvim individualnim klanjanjem. Bože, nekad pomislim da sam veća muslimanka od mnogih sa ovog sajta.
Prijavi moderatru
+1 # NP 2019-12-07 18:55
Oljić,
Pitaj ovog čas Sašu čas Sulejmana, koliko je namaz (poklonjenje) vrednije u dzamiji od namaza kod kuće?
Prijavi moderatru
0 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-08 07:27
NP- Nemoj molim te samo da držiš dersove, jer to svi muslimani znaju gde je i koliko vrednije obaviti namaz, u džamiji ili kod kuće, i nemojte vi novoverci dosađivati narodu sa vašim "znanjem", nego vam je preče prionuti na ujedinjenju IZ i muslimana, a ne raditi na još većem udaljavanju i da kažem "mržnji", jer allah ne voli one koji razjedinjuju, ne voli oholost, ne voli hvalisavost, ne voli ogovaranje, ne voli onoga ko grdi brata muslimana i ističe mu negativne osobine, a vi Zukorlićevi pristalice i on lično, da vam se allah smiluje, samo koliko ste pogrdnih naziva dali ovima iz rijaseta, pa dosta vam je grijeha bez i jednog drugog.
Prijavi moderatru
+1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-08 07:44
nastavak- A allah najbolje zna ko je u pravu ovi Zukorlićevi, ili ovi iz rijaseta.
Prijavi moderatru
0 # NP 2019-12-07 19:07
PS
"Bože, nekad pomislim da sam veća muslimanka od mnogih sa ovog sajta".

Možda je to paradoks, no konvertiti su u većini slučajeva bolji i iskreniji vernici od muslimana po rodjenju - tj sa muslimansim imenom.
To je od mudrosti Stvoritelja koji nekad zameni jedan narod drugum da bi mu se iskrenije pokoravali.
Ja molim Uzvišenog Stvoritelja nebesa i zemlje i svega onog što mi znamo i ne znamo, da ti otvori prsa i da ti se On smiluje i počneš razlikovati put Istine od puta zablude i uputi na pravi put, da budeš od onih spašenih na tom, Vječnom i boljem Svijetu.
Prijavi moderatru
0 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-08 07:47
NP- Pa ako nisi muslimanka, zašto se bahćeš oko islamskih zajednica, imaš ti ove tvoje koji se bave pedofilijom kao np. Kačavenda itd.
Prijavi moderatru
0 # Olivera 2019-12-08 08:51
Nisam muslimanka, a bahćem se zato što ste toliko suprotstavljeni, a jedinstvo muslimana je farz. Vi iz SDA vašeg prolupalog Suljka nekad i izdižete (verujem nesvesno) i iznad samog Allaha, samo da biste ga kao odbranili od istine, koja je, na vašu žalost, ipak toliko evidentna. Prećutkujete sve loše što je radio, samo zbog činjenice da traži autonomiju za Sandžak i time nervira Srbiju i njene građane. A to što vas vuče za nos 30 godina, što ništa dobro nije doneo Sandžaku, a bio je u poziciji, što je nasankao svoj narod prodajući im oružje, što vas gura u zagrljaj sa šćiptarima, što je uzurpirao BNV i koristi ga kao filijalu SDA....... sve se to oprašta samo neka i dalje gura prst u oko Srbiji. Jer Srbija je nekima kriva što se severni Sandžak nalazi u njoj, dok CG i nije toliko mrska južnim Sandžaklijama iako se i oni nalaze u sklopu te države.
Prijavi moderatru
-1 # Sulejman Veličanstvc 2019-12-08 07:33
Oliva- Tebi više neću da repliciram, beskorisno je s tobom gubiti vrijeme, naglabaš besmislice, plaćena si da laprdaš protiv SDA i Ugljanina, a u korist Zukorlića, tako da je ovo poslednji komentar koji ću napisati tebi kao odgovor.
Prijavi moderatru
0 # Olivera 2019-12-08 08:53
Pozdravljam tvoju odluku, Velečasni. Međutim, treba da znate svi vi ovde, da ja nisam plaćeni komentator, a to što pišem, to je lično moje razmišljanje, ja nisam rob nijedne stranke, kao što su večina ovde poput tebe Velečasni.
Prijavi moderatru
-3 # mikla 2019-12-07 17:00
Ambasador Japana sa rukovodstvom Sandžačke demokratske partije (SDP)

Ambasador Japana posjetio SDA Sandžaka

Dr. Zukorlić sa japanskim ambasadorom o statusu Sandžaka

Tetka Hanifa, šta radiš?
Prijavi moderatru

Da bi ste napisali komentar, morate biti registrovani. Loguj se - Registruj se

  1. Najnovije
  2. Najčitanije
  3. Komentari
X

Right Click

No right click